Компанія Koffer.UA здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" або в магазинах Koffer.UA у Києві за адресами:
- Київ, проспект Степана Бандери, 23 ТЦ Gorodok Gallery 2-й поверх
- Київ, вулиця Борщагівська, 154 ТРЦ Мармелад 1й поверх
Для вирішення будь-яких питань обміну та повернення товарів – зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380968130606
Терміни повернення та обміну
- Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотна доставка товарів здійснюється службою Нова Пошта.
Умови повернення товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини, через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:
1. якщо товар не відповідає якості про яке заявляв виробник;
2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.
Повернення має бути належної якості, а саме:
- товарна упаковка не пошкоджена
- комплектація повна
- відсутні будь-які механічні ушкодження
- відсутні сліди користування
Повернення відправлення може бути здійснене протягом 14 днів з моменту отримання.
Повернення здійснюється за рахунок Відправника.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Умови повернення товарів неналежної якості:
Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту koffer.ukraine@gmail.com, або в мессенджері Viber по номеру телефону +380968130606.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.
Повернення здійснюється за рахунок одержувача.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.